Home

Administratie - Protectia datelor

Administratie - Protectia datelor

Protecția datelor

 

Nota generala de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal/

Politica generala privind prelucrarea datelor cu caracter personal

 

Ultima actualizare a politicii/ Data intrării în vigoare: 15.03.2024

Rev. 9     

1.     Aspecte prealabile
Direcția Locală de Evidență a Persoanelor Sector 6 (DLEPS6), cu sediul în Drumul Sării Nr. 85, Sector 6, Bucureşti, Telefon 021.434.13.07 | Fax: 021.434.13.3, e-mail: info@dleps6.ro, în calitate de operator de date cu caracter personal, desfășoară activități de prelucrare pe baza atribuțiilor care îi revin, menționate în actele de reglementare aplicabile domeniului de activitate, în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) nr. 679/ 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor/ RGPD), cerinţelor legale și de reglementare aplicabile în materie de prelucrare și protecție a datelor cu caracter personal.

Conducerea instituției noastre își asumă angajamentul de a de a se conforma prevederilor legale și de reglementare aplicabile prelucrării și protecției datelor cu caracter personal colectate de la cetățeni și de la alte parți interesate. Acordăm o importantă deosebită asigurarii securității datelor cu caracter personal prelucrate în spiritul respectului față de drepturile fundamentale ale persoanelor vizate. Conducerea instituției și asuma în mod conștient și responsabil aplicarea regulilor de bună practică și reglementarile aplicabile protecției drepturilor persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal. 

Prezenta nota de informare/ politică generală privind prelucrarea datelor cu caracter personal adresată părților externe interesate are rolul de a vă informa cu privire la:
1) activitățile de prelucrare a datelor cu caracter personal efectuate de Direcția Locală de Evidență a Persoanelor Sector 6, în calitate de operator de date cu caracter personal pentru desfăşurarea activităților sale în scopul îndeplinirii obiectului de activitate;
2) drepturile persoanelor vizate, 
3) măsurile de securitate tehnica şi organizatorica implementate pentru prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal.

Direcţia Locală de Evidenţă a Persoanelor Sector 6 este constituită, organizată şi funcţionează în baza următoarelor reglementari:
•    Legea nr. 119 din 1996, cu privire la actele de stare civilă;
•    Ordonanţa nr. 38/2023 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civilă
•    Ordonanţa nr. 26/2022 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civilă
•    Legea nr. 140/2022 privind unele măsuri de ocrotire pentru persoanele cu dizabilităţi intelectuale şi psihosociale şi modificarea şi completarea unor acte normative
•    Legea nr. 105/2022 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civilă, precum şi pentru abrogarea Ordonanţei Guvernului nr. 41/2003 privind dobândirea şi schimbarea pe cale administrativă a numelor persoanelor fizice
•    H.G. nr. 64 din 2011 - privind metodologia de aplicare unitară a dispozițiilor în materie de stare civilă;
•    H.G. nr. 220 din 2006 - Norme de lucru privind procurarea și transmiterea în străinătate a certificatelor și extraselor de pe actele de stare civilă, precum și a datelor cu privire la domiciliul și reședința unor persoane;
•    Legea nr. 161/2003 - privind unele măsuri pentru asigurarea transparenței în exercitarea funcțiilor publice;
•    Ordonanţa de urgenţă nr. 33/2016 pentru modificarea şi completarea unor acte normative privind actele de stare civilă şi actele de identitate ale cetăţenilor români
•    Legea nr. 14/2018 privind aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 33/2016 pentru modificarea şi completarea unor acte normative privind actele de stare civilă şi actele de identitate ale cetăţenilor români
•    OUG nr. 97/2005 - privind evidența, domiciliul, reședința și actele de identitate ale cetățenilor români;
•    Legea nr. 406/2023 pentru modificarea şi completarea unor acte normative în scopul creşterii incluziunii financiare
•    Ordonanţa nr. 9/2024 pentru modificarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 97/2005 privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor români
•    Lege 8/2024 privind aprobarea Ordonanţei nr. 12/2023 pentru modificarea şi completarea unor acte normative care cuprind dispoziţii privind evidenţa persoanelor şi cartea electronică de identitate
•    Ordonanţa de urgenţă nr. 122/2023 pentru modificarea art. 13 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 97/2005 privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor români
•    Legea nr. 256/2023 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 115/2015 pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, pentru modificarea Legii administraţiei publice locale nr. 215/2001, precum şi pentru modificarea şi completarea Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleşilor locali şi a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 97/2005 privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor români
•    Legea nr. 162/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 97/2005 privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor români
•    Legea nr. 136/2023 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 678/2001 privind prevenirea şi combaterea traficului de persoane, precum şi pentru completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 97/2005 privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor români
•    HG nr. 295 din 2021 - pentru modificarea şi completarea Legii nr. 119 din 1996 cu privire la actele de stare civilă, precum şi pentru abrogarea Ordonanţei Guvernului nr. 41/2003 privind dobândirea şi schimbarea pe cale administrativă a numelor persoanelor fizice.
•    Ordonanţa de urgenţă nr. 97/2005 privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor români
•    Hotărârea nr. 223/2017 pentru modificarea şi abrogarea unor acte normative care cuprind prevederi referitoare la taxe şi tarife
•    Regulamentul nr. 1157/2019 privind consolidarea securităţii cărţilor de identitate ale cetăţenilor Uniunii şi a documentelor de şedere eliberate cetăţenilor Uniunii şi membrilor de familie ai acestora care îşi exercită dreptul la liberă circulaţie (Text cu relevanţă pentru SEE)
•    Hotărârea nr. 801/2016 pentru stabilirea procedurilor de colectare şi ştergere a datelor persoanelor cu identitate declarată, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative privind aplicarea unitară a dispoziţiilor în materie de stare civilă şi evidenţa persoanelor
•    Ordin nr. 600 din 2018 - privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităților publice;
•    OUG nr. 57 din 2019 – privind Codul administrativ;
•    Legea nr. 544 din 2001 - privind liberul acces la informațiile de interes public;
•    HG nr. 123/2002 - pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public;
•    OUG nr. 27 din 2002 - privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor; 
•    Alte cerințe de reglementare specifice domeniului de activitate.

În conformitate cu art. 68. Legea nr. 119 din 1996, cu privire la actele de stare civilă (introdus prin Ordonanţă 26/2022), Datele cu caracter personal ale persoanelor fizice, rezultate din activităţile specifice stării civile, sunt prelucrate în condiţiile de securitate stabilite de Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor) şi de legislaţia naţională aplicabilă domeniului protecţiei datelor, atât de către entităţile cu atribuţii în domeniul stării civile, cât şi de către beneficiarii legali ai acestor date.
În conformitate cu Art.2 (9) din Legea nr. 119 din 1996, cu privire la actele de stare civilă, datele cu caracter personal ale persoanelor fizice sunt protejate de legislaţia specială şi nu pot fi prelucrate decât în condiţiile prevăzute de aceasta.

2.    Ce date cu caracter personal prelucrăm si cum le prelucrăm?
"Date cu caracter personal" înseamnă orice informaţii privind o persoană fizică identificată sau identificabilă ("persoana vizată"); o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, propriei sale identităţi fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.
Orice date care nu se încadrează în această definiție constituie „date fără caracter personal”.

Direcția Locală de Evidență a Persoanelor Sector 6 prelucrează datele cu caracter personal pe care persoana vizată le furnizează în mod informat, direct, sau indirect precum și date personale primite de la instituţii partenere sau terţi autorizaţi pentru care există obligaţii legale de prelucrare.

Putem colecta date cu caracter personal privitoare la persona vizata în următoarele situații:
Pentru îndeplinirea obligațiilor legale care îi revin operatorului (DLEPS6), conform articolului 6 alin. 1 literele c) și e) din Reg UE 679/2016, în scopul realizării atribuțiilor şi obligațiilor prevăzute de actele normative menționate anterior, instituția prelucrează prin mijloace automatizate și manuale următoarele date și categorii de date.

A. Pentru îndeplinirea obligațiilor legale care îi revin operatorului (DLEPS6), conform articolului 6 alin. 1 literele c) și e) din Reg UE 679/2016, pentru obtinerea actului de identitate, instituția noastră prelucrează prin mijloace automatizate și manuale următoarele date și categorii de date:
-CNP
- numele și prenumele persoanei vizate
- prenumele parintilor
- sexul (M, F)
- fotografia sau imaginea persoanei 
- locul si data nasterii 
- domiciliul actual (adresa la ca se schimba domiciliul) 
- domiciliul anterior (domiciliul avut in strainatate) 
- nume si prenume anterior
- nume si prenume sot/sotie
- starea civila ((casatorit(a), necasatorit(a), divortat(a), vaduv(a))
- situatia militara (cadru activ, recrut, rezervist, fara obligatii militare))
- ultima scoala absolvita 
- ocupatia actuala (meseria, functia)
- date despre copii minori, cu varsta sub 14 ani(nume si prenume,data si locul nasterii)
- semnatura  

In scopul realizării atribuțiilor şi obligațiilor prevăzute de actele normative menționate anterior, in legatura cu prelucarile de date persoanele pentru eliberarea actului de identitate se  solicita si se mentin copii ale urmatoarelor documente care contin date personale:
- Certificatul de naștere; 
- Certificatul de căsătorie, în cazul persoanelor căsătorite sau al soțului supraviețuitor; 
- Hotărârea de divorț definitivă și irevocabilă; 
-  Dacă divorțul s-a încheiat la notar și există copii minori, pe lângă certificatul de divorț, se va depune și convenția între părinți; 
-  Certificatul de deces al soțului/soției decedat/decedate, în cazul soțului supraviețuitor; 
-  Certificatele de naștere ale copiilor cu vârsta mai mică de 14 ani; 
-  Documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu, precum și, după caz, cel cu care se face dovada adresei de reședință; 
Datele sunt necesare pentru completarea Registrului național de evidență a persoanelor pentru eliberarea actului de identitate solicitat.
B. Pentru îndeplinirea obligațiilor legale care îi revin operatorului (DLEPS6), conform articolului 6 alin. 1 litera c) și e) din Reg UE 679/2016, pentru înscrierea adresei de domiciliu în cartea de identitate, instituția noastră prelucrează prin mijloace automatizate și manuale următoarele date și categorii de date:
-CNP
- numele și prenumele persoanei vizate
- sexul (M, F)
- fotografia sau imaginea persoanei
- locul si data nasterii 
- domiciliul actual 
- numar si serie carte de identitate.
- semnatura

precum și alte date personale înscrise în următoarele documente:
1.    Contractul de vânzare-cumpărare sau contractul de donație; sau
2.    Contractul de vânzare-cumpărare sau de donaţie a unui imobil cu clauza de abitaţie, uz sau zufruct viager, contractul de schimb de locuinţe; sau
3.    Contractul de construire a unui imobil tip locuinţă, însoţit de procesul-verbal de predare-primire a locuinţei sau de recepţie preliminară; sau
4.    Contractul (convenţia) de partaj voluntar; sau
5.    Contractul de întreţinere sau contractul de rentă viageră; sau
6.    Certificatul de moştenitor; sau
7.    Hotărârile judecătoreşti, rămase definitive şi irevocabile, privind: 
a.    partajul imobilului
b.    atribuirea dreptului de proprietate a unui imobil cu destinaţie  de locuinţă
c.    retrocedarea imobilului
d.    constatarea uzucapiunii imobiliare, sau
8.    Hotărârile / ordonanţele de adjudecare a unui imobil cu destinaţia de locuinţă; sau
9.     Contracte de închiriere (locaţiune) care au ca obiect un imobil tip locuinţă: 
a.    din fondul locativ de stat
b.    proprietate personală (înregistrat la Administraţia Finanţelor Publice sau la notar)
c.    proprietate a unei persoane juridice, accesoriu contractului de muncă plus adeverinţă salariat; sau
10.     Contractul de comodat (împrumutul de folosinţă) a unui imobil cu destinaţia de locuinţă, încheiat la notar; sau
11.     Extras de carte funciară (nu mai vechi de 30 zile); sau
12.     Titluri de proprietate înscrise în Registrul de Inscripţiuni şi Transcripţiuni Imobiliare; sau
13.     Autorizaţia de construcţie a unui imobil tip locuinţă, însoţită de procesul verbal de predare-primire a locuinţei sau de recepţie preliminară. sau
Dacă solicitantul nu este proprietarul imobilului, se adaugă și declarația scrisă a găzduitorului. 
C.  Pentru îndeplinirea obligațiilor legale care îi revin operatorului (DLEPS6), conform articolului 6 alin. 1 litera c) și e) din Reg UE 679/2016, pentru obținerea vizei de resedință, instituția noastră prelucrează prin mijloace automatizate și manuale următoarele date și categorii de date:
-CNP
- numele și prenumele persoanei vizate
- sexul (M, F)
- locul si data nasterii 
- fotografia sau imaginea persoanei
- domiciliul actual 
- numar si serie carte de identitate.
- semnatura
Pentru a înscrie în actul de identitate adresa de domiciliu sau de reședință, trebuie să se faca dovada faptului că persoana locuiește acolo. Instituția noastră poate să prelucreze datele personale conținute în următoarele documente:
•    Contract de închiriere înregistrat la ANAF;
•    Actul de proprietate;
•    Certificat de moștenitor (dacă este cazul);
•    Contract de comodat;
D. Pentru îndeplinirea obligațiilor legale care îi revin operatorului (DLEPS6), conform articolului 6 alin. 1 litera c) și e) din Reg UE 679/2016, pentru înregistrarea mopedelor, instituția noastră prelucrează prin mijloace automatizate și manuale următoarele date și categorii de date:
-CNP
- numele și prenumele persoanei vizate
- fotografia sau imaginea persoanei
- domiciliul actual 
- numar si serie carte de identitate.
- numar si serie permis de conducere.
- semnatura

E. Pentru îndeplinirea obligațiilor legale care îi revin operatorului (DLEPS6), conform articolului 6 alin. 1 litera c) și e) din Reg UE 679/2016, pentru inregistrarea nașterilor, instituția noastră prelucrează prin mijloace automatizate și manuale următoarele date și categorii de date 
-CNP
- numele și prenumele persoanei vizate
- fotografia sau imaginea persoanei
- sexul (M, F)
- locul si data nasterii 
- domiciliul actual 
- numar si serie carte de identitate.
- semnatura

precum și alte date personale înscrise în următoarele documente:
1.    Pentru copii născuți din părinți căsătoriți
•    Certificat medical constatator al nașterii, parafa și semnătura medicului;
•    Cărți de identitate soț / soție (pentru cetățenii români) sau pașapoarte și permise de ședere (în cazul cetățenilor străini);
•    Certificate de naștere soț – soție;
•    Certificat de căsătorie.
•    Declarație scrisă, semnată de ambii părinți, privind numele de familie al copilului (în situația în care părinții au nume de familie diferite după căsătorie) sau a prenumelui copilului (în cazul în care există neconcordanță între prenumele trecut în certificatul medical constatator și declarația verbală a declarantului). 

2.    Pentru copii născuți din părinți necăsătoriți
•    Certificat medical constatator al nașterii, parafa și semnătura medicului;
•    Cărți de identitate și certificatele de naștere ale mamei / tatălui;
•    Sentința sau certificatul de divorț, în cazul mamei divorțate. Daca este cazul rezultatul testului ADN.
•    În cazul mamelor minore, cartea de identitate și certificate de stare civilă (de naștere sau căsătorie) ale partintilor;

3.    Pentru copii născuti din părinți minori
Actele necesare la înregistrarea nașterii sunt aceleași cu situația unui copil născut în afara căsătoriei.
4.    Pentru copii născuti din părinți cetățeni străini
•    Paşaportul părintelui cetăţean străin/părinţilor cetăţeni străini, respectiv actul de identitate şi traducerea legalizată a filei care conţine datele de identificare;
•    Certificatul de căsătorie al părinților copilului şi traducerea legalizată a acestuia, dacă parintii sunt căsătoriţi. 
•    Dacă se înregistrează naşterea unui copil din afara căsătoriei, certificatul de naştere al părinților, împreună cu traducerea legalizată și actele de identitate ale părinților, respectiv pașaport și permis de ședere.

F. Pentru îndeplinirea obligațiilor legale care îi revin operatorului (DLEPS6), conform articolului 6 alin. 1 litera c) și e) din Reg UE 679/2016, pentru înregistrarea adopțiilor, instituția noastră prelucrează prin mijloace automatizate și manuale următoarele date și categorii de date:
-CNP
- numele și prenumele persoanei vizate
- fotografia sau imaginea persoanei
- sexul (M, F)
- locul si data nasterii 
- domiciliul actual 
- numar si serie carte de identitate.
- semnatura

precum și alte date personale înscrise în următoarele documente:
•    Sentința judecătorească definitivă;
•    Certificatul de naștere al adoptatului, emis inițial;
•    Certificatul de căsătorie al adoptatorilor;
•    Actele de identitate ale adoptatorilor și ale adoptatului, dacă este cazul

G. Pentru îndeplinirea obligațiilor legale care îi revin operatorului (DLEPS6), conform articolului 6 alin. 1 litera c) și e) din Reg UE 679/2016, pentru înregistrarea căsătoriilor între doi cetățeni români, instituția noastră prelucrează prin mijloace automatizate și manuale următoarele date și categorii de date:
- CNP
- numele și prenumele persoanei vizate
- sexul (M, F)
- locul si data nasterii 
- domiciliul actual 
- numar si serie carte de identitate.
- semnatura

precum și alte date personale înscrise în următoarele documente:
•    Actul de identitate;
•    Certificatul de naștere; 
•    Certificatul medical privind starea sănătății/certificat prenupțial 
•    Declarație pe propria răspundere că nu cunosc niciun motiv de natură legală care să împiedice încheierea căsătoriei;
•    Dupa caz, acte din care să rezulte desfacerea căsătoriei anterioare (de exemplu, certificatul de deces al fostului soț, sentința de divorț rămasă definitivă și irevocabilă etc.);
•    Documentul de aprobare a președintelui Consiliului Județean pentru încheierea căsătoriei, in cazul existenței unor impedimente ce țin de condițiile de rudenie;
•    În cazul existenței unor impedimente de vârstă, avizul medical, dovada încuviințării părinților ori a tutorelui și autorizarea Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului, pentru încheierea căsătoriei.
Instuituția publică un anunț de căsătorie, prin afișarea lui într-un loc special amenajat, la sediul Stării Civile. 
H. Pentru îndeplinirea obligațiilor legale care îi revin operatorului (DLEPS6), conform articolului 6 alin. 1 litera c) și e) din Reg UE 679/2016, pentru inregistrarea casatoriilor intre un cetatean roman si unul strain, instituția noastră prelucrează prin mijloace automatizate și manuale următoarele date și categorii de date:
-CNP
- numele și prenumele persoanei vizate
- sexul (M, F)
- fotografia sau imaginea persoanei
- locul si data nasterii 
- domiciliul actual 
- numar si serie carte de identitate.
- semnatura

precum și alte date personale înscrise în următoarele documente:
•    Acte de identitate, (CI pentru cetățeanul român) și pașaport (cu viză, după caz), permis de ședere etc. (pentru cetățeanul străin);
•    Certificate de naștere ale ambilor parteneri. Certificatul soțului străin tradus și legalizat în România;
•    Certificate medicale prenupțiale;
•    Dovada eliberată de misiunile diplomatice sau oficiile consulare acreditate în România, din care să rezulte că soțul, cetățean străin, îndeplinește condițiile de fond cerute de legea sa națională, pentru încheierea căsătoriei în România;
•    declarație pe proprie răspundere, autentificată la notar, pentru cetățenii ale căror state nu au misiune diplomatică sau oficiu consular în România, din care să rezulte că nu sunt căsătoriți și îndeplinesc condițiile de fond cerute de legea lor națională, pentru încheierea căsătoriei în România;
•    După caz, dacă unul dintre viitorii soți a mai fost căsătorit, sentința de divorț sau un certificat de deces.

I. Pentru îndeplinirea obligațiilor legale care îi revin operatorului (DLEPS6), conform articolului 6 alin. 1 litera c) și e) din Reg UE 679/2016, pentru inregistrarea divorturilor pe cale amiabila, instituția noastră prelucrează prin mijloace automatizate și manuale următoarele date și categorii de date:
-CNP
- numele și prenumele persoanei vizate
- fotografia sau imaginea persoanei
- sexul (M, F)
- locul si data nasterii 
- domiciliul actual 
- numar si serie carte de identitate.
- semnatura
precum și alte date personale înscrise în următoarele documente:
•    Carte de identitate
•    Certificat de naștere
•    Certificat de căsătorie
•    Sentințe anterioare de divorț (dacă este cazul)
•    Dispoziție de schimbări de nume (dacă este cazul.

J. Pentru îndeplinirea obligațiilor legale care îi revin operatorului (DLEPS6), conform articolului 6 alin. 1 litera c) și e) din Reg UE 679/2016, pentru inregistrarea decesului persoanei, instituția noastră prelucrează prin mijloace automatizate și manuale următoarele date și categorii de date inscrise in urmatoarele documente:
•    Certificatul medical constatator al decesului, semnat de medicul sau de personalul sanitar care a făcut constatarea;
•    Certificatul de naştere al decedatului şi, după caz, cel de căsătorie;
•    Actul de identitate al decedatului sau, în lipsa acestuia, declaraţie scrisă în care se precizează motivul neprezentării lui şi datele de stare civilă ale decedatului;
•    Livretul militar sau adeverinţa de recrutare, după caz, pentru persoanele supuse obligaţiilor militare;
•    Paşaportul, carnetul de identitate sau legitimaţia provizorie, dacă decedatul este cetățean străin;
•    Copie după actul de identitate al declarantului.
Nota. Regulamentul UE 679/2016 nu se aplică datelor cu caracter personal referitoare la persoane decedate.


K. Pentru îndeplinirea obligațiilor legale care îi revin operatorului (DLEPS6), conform articolului 6 alin. 1 litera c) și e) din Reg UE 679/2016, pentru obtinerea duplicatelor documentelor (certificat de nastere, certificat de casatorie, certificat de deces), instituția noastră prelucrează prin mijloace automatizate și manuale următoarele date și categorii de date:
-CNP
- numele și prenumele persoanei vizate
- fotografia sau imaginea persoanei
- sexul (M, F)
- locul si data nasterii 
- domiciliul actual 
- numar si serie carte de identitate.
- semnatura

precum și alte date personale înscrise în următoarele documente:
Pentru duplicatul certificatului de naștere 
•    Buletin sau carte de identitate;
•    Procură specială sau împuternicire avocațială, dacă se solicita duplicatul pentru o altă persoană.
Pentru duplicatul certificatului de căsătorie 
•    Buletinul sau cartea de identitate al soțului și al soției;
•    Procură specială sau împuternicire avocațială, dacă se solicița duplicatul pentru o altă persoană.
Pentru duplicatul certificatului de deces
•    Buletin sau carte de identitate;
•    Procură specială sau împuternicire avocațială, dacă se solicița duplicatul pentru o altă persoană.
 

L. Pentru îndeplinirea obligațiilor legale care îi revin operatorului (DLEPS6), conform articolului 6 alin. 1 litera c) și e) din Reg UE 679/2016, pentru schimbarea numelui pe cale administrative, instituția noastră prelucrează prin mijloace automatizate și manuale următoarele date și categorii de date:
-CNP
- numele și prenumele persoanei vizate
- fotografia sau imaginea persoanei
- sexul (M, F)
- locul si data nasterii 
- domiciliul actual 
- numar si serie carte de identitate.
- semnatura

precum și alte date personale înscrise în următoarele documente:
•    certificatele de stare civilă ale persoanei care solicită schimbarea numelui;
•    Consimţământul, dat în formă autentică, al celuilalt soţ, în cazul schimbării numelui de familie comun, purtat în timpul căsătoriei;
•    decizia de încuviinţare a autorităţii tutelare, în situaţia în care părinţii nu se înţeleg cu privire la schimbarea numelui copiilor lor minori. 
•    Cazierul judiciar al solicitantului;
•    Cazierul fiscal al solicitantului sau, pentru cetăţenii români cu domicilul în străinătate, o declaraţie autentificată din care să rezulte că nu au datorii faţă de statul român. 

M. In situatia unor cereri transmise Direcției Locale de Evidență a Persoanelor Sector 6 de către dvs. in calitate de cetățean pe email. Pentru îndeplinirea obligațiilor legale care îi revin operatorului (DLEPS6), conform articolului 6 alin. 1 litera c) și e) din Reg UE 679/2016, pentru, instituția noastră prelucrează prin mijloace automatizate și manuale următoarele date și categorii de date:
- nume, prenume si adresa de email, adresa IP de la care a fost trimis mesajuL (aceasta poate fi folosită pentru a identifica aproximativ locația de unde a fost trimis mesajul), metadate (data si ora trimiterii mesajului), broweserul folosit si alte date personale mentionate in cerere.

N. In situatia unor unor cereri transmise Direcției Locale de Evidență a Persoanelor Sector 6 de către dvs. in calitate de cetățean prin posta/ curier. Pentru îndeplinirea obligațiilor legale care îi revin operatorului (DLEPS6), conform articolului 6 alin. 1 litera c) și e) din Reg UE 679/2016, pentru, instituția noastră prelucrează prin mijloace automatizate și manuale următoarele date și categorii de date:
- nume, prenume si adresa postala.

P. In situatia unor derulării relațiilor dintre dvs. și instituția noastră în calitate de reprezentanți ai partenerilor și furnizorilor noștri de produse și servicii. Pentru îndeplinirea obligațiilor contractuale care îi revin operatorului (DLEPS6), conform articolului 6 alin. 1 litera b) din Reg UE 679/2016, pentru, instituția noastră prelucrează prin mijloace automatizate și manuale următoarele date și categorii de date:
- nume, prenume, funcție reprezentanți legali, date de contact (telefon, email)  

R.  În momentul în care utilizați site-ul nostru (vezi și cerinţele referitoare la utilizarea cookie-urilor. Website-ul Direcției Locale de Evidență a Persoanelor Sector 6 poate include link-uri către alte website-uri care sunt gestionate de alte entități/ persoane juridice care nu sunt sub controlul Direcției Locale de Evidență a Persoanelor Sector 6 și cu privire la care Direcția Locală de Evidență a Persoanelor Sector 6 nu poartă nici o responsabilitate. 

Dacă accesați aceste website-uri prin intermediul site-ului nostru, trebuie să consultați politicile de confidențialitate ale acestor site-uri pentru a putea înțelege în ce mod prelucrează datele dvs. personale. 

În situația în care se acceseaza pagina noastră de internet putem să prelucrăm urmatoarele date persoanele: IP ale vizitatorilor, preferințele de navigare sau datele de conectare, paginile vizitate, link-urile accesate și alte acțiuni întreprinse de utilizatori pe site. 

Dacă utilizatorii se înregistrează pentru un cont sau completează formulare pe site, acestea pot furniza informații precum numele, adresa de email, numărul de telefon sau alte date de contact.

Site-ul www.evidentapersoanelor6.ro utilizează cookie-uri.
Cookie-urile sunt fişiere de mici dimensiuni, alcătuite în general din texte şi cifre, care la accesarea unui site sunt salvate în browser-ul utilizat de către computer, telefon, tabletă sau orice alt dispozitiv prin care se accesează online site-ul respectiv. La fiecare accesare ulterioară a site-ului, browser-ul trimite către serverul site-ului web acest fişier, permițând astfel, identificarea unui vizitator care a revenit pe site.

Informaţiile referitoare la cookiuri conțin detalii referitoare la ce reprezintă cookie-urile, în ce scop sunt folosite şi care sunt implicaţiile pentru utilizator/vizitator ca urmare a acceptării cookie-urilor din site-ul www.evidentapersoanelor6.ro.

Cookie-urile utilizate de siteul nostru sunt atât cookie-uri proprii, cât şi cookie-uri de la terţi şi permit funcţionarea site-ului, să înţelegem nevoile şi cerinţele utilizatorilor site-ului, în scopul îmbunătăţirii experienţei pe care aceştia o au în utilizarea site-ului, în obţinerea cât mai uşoară a informaţiilor dorite şi utilizarea în cele mai bune condiţii a serviciilor oferite de site-ul www.evidentapersoanelor6.ro
 
În funcţie de durata cookie-ului, acestea pot fi cookie-uri de sesiune sau cookie-uri permanente. Cookie-urile de sesiune au o durată de stocare temporară, limitată doar la durata sesiunii în care vizitatorul accesează site-ul. La momentul închiderii sesiunii sau a browser-ului, valabilitatea cookie-ului de sesiune se pierde. Cookie-urile permanente sunt stocate la nivelul calculatorului utilizatorului și nu sunt șterse atunci când sesiunea de navigare este închisă. Site-ul www.evidentapersoanelor6.ro utilizează atât cookie-uri de sesiune, cât şi cookie-uri permanente.
 
Cookie-urile sunt utilizate în scopul asigurării funcționalităților site-ului.Ne bazăm această activitate de prelucrare a datelor pe interesul nostru legitim de a asigura funcționarea corectă a site-ului nostru de internet, precum și îmbunătățirea acestuia. Categoriile de date prelucrate în acest context sunt ora și data accesării site-ului Internet și adresa IP din care a fost accesat site-ul nostru de internet.
 
Deși cookie-urile sunt stocate în memoria calculatorului/ dispozitivului utilizatorului de internet, ele nu pot accesa/ citi alte informații aflate în respectivul calculator/ dispozitiv. Cookie-urile nu sunt viruși. Ele sunt doar mici fișiere text; nu sunt compilate sub formă de cod și nu pot fi executate. Astfel, nu se pot auto-copia, nu se pot răspândi în alte rețele pentru a genera acțiuni și nu pot fi folosite pentru răspândirea de viruși.
 
Cookie-urile nu pot căuta informații în calculatorul/ dispozitivul utilizatorului, însă ele stochează informații de natură personală. Aceste informații nu sunt generate de către cookie-uri, ci de către utilizator, în momentul în care acesta completează formulare online, se înregistrează pe anumite site-uri web, utilizează sisteme de plăți electronice etc.
Utilizarea cookie-urilor și obligațiile furnizorilor sunt reglementate atât în legislația Uniunii Europene, cât și în legislația națională.
 
Dintre documentele care reglementează comunicațiile electronice la nivel European poate fi consultata  Directiva 2002/58/CE din 12 iulie 2002 privind prelucrarea datelor personale şi protejarea  confidenţialităţii în sectorul comunicaţiilor publice (Directiva asupra confidenţialităţii şi comunicaţiilor electronice) și  Directiva 2009/136/CE a parlamentului european și a consiliului de modificare a Directivei 2002/22/CE privind serviciul universal și drepturile utilizatorilor cu privire la reţelele și serviciile de comunicaţii electronice, a Directivei 2002/58/CE privind prelucrarea datelor personale și protejarea confidenţialităţii în sectorul comunicaţiilor publice și a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 privind cooperarea dintre autorităţile naţionale însărcinate să asigure aplicarea legislaţiei în materie de protecţie a consumatorului.

În acelaşi timp, în legislaţia naţională, prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicațiilor electronice este reglementată de Legea nr.506/2004, cu modificările și completările ulterioare.
Elemente suplimentare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în legatură cu utilizarea fiserelor de tip cookie se găsesc în nota de informare/ politica specifică  postată  pe siteul web al instituției.

S. Atunci când persoanele viziteaza sediile noastre colectăm date cu caracter personal – imagini ale persoanei (fără prelucare biometrică), în conformitate cu cerințele de reglementare aplicabile securității fizice (Legea 333/ 2003, normele de aplicare etc).
 
Colectăm datele dvs. cu caracter personal prin intermediul sistemului de monitorizare video. Sistemul de monitorizare este semnalizat la intrarea în sediile noastra și politica de prelucrare a acestor date personale este disponibilăîn fiecare sediu şi pe site-ul web al instituției, www.evidentapersoanelor6.ro.
Supravegherea video este efectuată în următoarele scopuri:
a) prevenirea şi combaterea săvârşirii infracţiunilor;
b) asigurarea securităţii persoanelor şi a bunurilor;
c) asigurarea securității angajaților proprii, a pazei şi protecţiei bunurilor, imobilelor şi a echipamentelor  de utilitate publică etc;
d) obţinerea unor mijloace de probă în cazul unor incidente, cu respectarea condiţiilor şi a restricţiilor impuse de lege;
f) apărarea unor interese publice justificate ale instituției, ex. apărarea imaginii instituției.
În activitatea de prelucrare se aplică principiul limitării scopului, astfel că sistemul de supraveghere video nu este utilizat în alt scop decât cel notificat, nu folosește la monitorizarea activității angajaților sau la pontaj, iar datele înregistrate nu sunt destinate dezvăluirii terților dacă nu există un temei legal pentru dezvăluire. 
Elemente suplimentare privind prelucarea datelor cu caracter personal în legatura de monitorizarea video  se găsesc în nota de informare/ politica specifica aflata pe siteul web și în locațiile instituției.  

T. Dacă sunteți solicitantul unui post liber/stagiu practică:
Prelucrăm datele personale conținute în CV-urile pe care le primim (nume și prenume, date de contact (telefon, email, adresa poștală), date privind formarea, experiența profesională, competențele profesionale etc., semnătura olografă, imaginea, pentru a evalua calificările profesionale ale solicitanților pentru opoziție în cadrul instituției, inclusiv în legătură cu programul nostru de practică.
 
În conformitate cu cerințele legale aplicabile pentru întocmirea dosarului de recrutare/ angajare/ practică, conform cerințelor legale aplicabile, putem să vă solicităm copii după următoarele acte: carte de identitate, copii ale actelor de studii etc.
Aceste date cu caracter personal ne sunt furnizate de dvs. și puteţi alege să nu ni le furnizaţi dacă nu doriţi participarea la procesul de recrutare, colaborare cu noi.
Se aplica cerințele informării privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cazul recrutării de personal.
Ne bazăm procesarea pe necesitatea încheierii și executării contractului de colaborare precum și pe temeiul legal aplicabil acestui timp de activitate.
Elemente suplimentare privind prelucarea datelor cu caracter personal în legatura cu solicitarile pentru  posturi libere/stagii practică  se găsesc în nota de informare/ politica specifica aflata în locațiile instituției.  

U. Direcția Locala de Evidență a Persoanelor Sector 6 prelucrează datele personale pentru serviciul de notificare SMS, pentru acest scop se prelucreza datele următoarele: nume, prenume, semnatură, număr de telefon mobil al persoanei vizate sau al reprezentantului legal, pe baza consimțământului persoanei vizate. Prelucrarea se realizează numai în scopul informării prin SMS a persoanei vizate în situaţii punctuale privind posibilitatea ridicării de la ghișeu a documentelor. 

Datele se prelucrează numai cu consimțământul informat, neechivoc, liber și anterior exprimat, cu respectarea cerințelor Regulamentul (UE) 679/ 2016.
Atunci când prelucrarea se bazează pe articolul 6, alineatul (1) litera (a) din Reg. UE 679/2016 
(”persoana vizată și-a dat consimțământul pentru prelucrarea datelor sale cu caracter
personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice” sau pe articolul 9, alineatul (2) litera (a)
”persoana vizată și-a dat consimțământul explicit pentru prelucrarea acestor date cu caracter
personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice, cu excepția cazului în care dreptul Uniunii
sau dreptul intern prevede ca interdicția prevăzută la alineatul (1) să nu poată fi ridicată prin
consimțământul persoanei vizate”), aveți dreptul de a vă retrage consimțământul în orice
moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de
retragerea acestuia. Astfel, puteți modifica sau elimina consimțământul în orice moment, și vom
acționa imediat în consecință, cu excepția cazului în care există un motiv legal sau un interes
legitim pentru a nu face acest lucru. 

Persoana vizată își poate exprima opțiunea în privința acestei prelucrări prin selectarea casetei adecvate dintr-un formular dedicat. În cazul în care persoana vizată va dori ca datele cu caracter personal să înceteze a mai fi prelucrate de Direcția Locală de Evidență a Persoanelor Sector 6 (DLEPS6), în scopul menționat, își va putea retrage consimțământul în orice moment, solicitând în scris încetarea oricărei prelucrări de date din partea noastră. Retragerea consimțământului nu afectează legalitatea prelucrării efectuate, pe baza consimțământului, înainte de retragerea acestuia.

Datele colectate în scopul menționat – Notificare SMS, vor fi transmise operatorului de telefonie mobila care oferă soluția tehnică necesară transmiterii solicitarilor și nu vor fi transmise altor terți, indiferent de calitatea acestora, cu excepția transferului către instanța de judecată sau către organul de cercetare penală, la cererea expresă a acestora. 
Numărul de telefon, va fi sters din aplicația de notificare SMS imediat dupa transmiterea SMS către destinatar. Datele prelucrate în scopul furnizării serviciului de notificare SMS nu vor fi transmise în afara teritoriul României. Ulterior  încheierii operațiunilor de prelucrare, dacă persona vizată sau reprezentantul legal nu își exercită dreptul de opoziție/ de ștergere, conform cerințelor Reg. UE 679/2016, datele vor fi păstrate în Direcția Locală de Evidență a Persoanelor Sector 6 în conformitate cu cerintele Legii nr. 16/1996 a Arhivelor Naționale, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

3.  Temeiurile legitime ale prelucrării datelor cu caracter personal
Orice operațiune care echivalează cu o prelucrare (colectare, stocare, înregistrare, structurare, adaptare sau modificare, extragere, consultare, utilizare, divulgare prin transmitere, distrugere) a datelor dumneavoastră cu caracter personal va fi efectuată pe baza unuia dintre temeiurile juridice de mai jos:
•    Prelucrarea este necesară în vederea îndeplinirii unei obligaţii legale care ne revine;
•    Prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini care serveşte unui interes public sau care rezultă din exercitarea autorităţii publice cu care este învestită instituţia;
•    Persoana vizată şi-a dat consimţământul pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice;
•    Prelucrarea este necesară pentru executarea unui contract la care persoana vizată este parte sau pentru a face demersuri la cererea specifica a persoanei vizate sau înainte de încheiere a unui contract;
•    Prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime urmărite de instituţie pentru anumite obiective interne (monitorizare video, monitorizare site web etc).
 
În cazurile în care dispozițiile legale aplicabile impun consimțământul dumneavoastră prealabil și explicit pentru prelucrarea unor categorii speciale de date, vom prelucra datele respective doar în temeiul consimțământului dumneavoastră prealabil și explicit. În același timp, ne vom lua garanții suplimentare că orice persoană fizică sau entitate care ne comunică datele dumneavoastră cu caracter personal a obținut în prealabil consimțământul dumneavoastră.
 
În situaţia în care prelucrarea datelor se face în baza consimțământului, în orice moment, aveți dreptul de a vă retrage consimțământul.
Retragerea consimțământului dumneavoastră nu va afecta legalitatea prelucrării pe baza consimțământului de dinaintea retragerii acestuia. 
 
În vederea retragerii consimțământului dumneavoastră pentru orice prelucrare asupra căreia ați consimțit în prealabil, vă rugăm să ne comunicați un e-mail la info@dleps6.ro sau să ne comunicați în scris la adresa DLEPS6, Drumul Sării nr. 58, Sector 6, Bucureşti. În toate cazurile, consimțământul va putea fi retras în același mod în care a fost acordat.
 
Ca regulă generală, în cazurile în care vă retrageți consimțământul, nu vom mai permite prelucrarea datelor dumneavoastră și vom lua măsurile corespunzătoare pentru ștergerea oricăror înregistrări cu datele dumneavoastră cu caracter personal care au legătura cu consimţământul acordat. Cu toate acestea, în cazul în care prelucrarea este strict necesară în vederea desfășurării activității, iar prelucrarea s-ar putea baza pe alte temeiuri legitime prevăzute prin dispozițiile legale aplicabile, vom proceda la prelucrarea respectivă.
 
4. Către cine putem sa transferam datele personale
Conform Art. 70 din Legea 119/1996 (modificata prin Lege 105/2022 , modificata prin Ordonanţă 26/2022, modificat prin Ordonanţă 38/2023): Comunicarea datelor înscrise în actele de stare civilă se poate face, în cazuri temeinic justificate, pentru următoarele situaţii:
a) la cererea autorităţilor şi instituţiilor publice, altele decât cele cu atribuţii legale în materie, cu aprobarea primarului unităţii administrativ-teritoriale sau al sectoarelor municipiului Bucureşti ori, după caz, a şefului serviciului public comunitar judeţean de evidenţă a persoanelor/ directorului D.G.E.P.M.B. care are în păstrare actul, precum şi a directorului general al D.G.E.P.;
b) la cererea titularilor, a reprezentanţilor legali ai acestora, a persoanelor îndreptăţite ori a altor persoane împuternicite prin procură specială, precum şi a avocaţilor împuterniciţi de către titulari, de către reprezentanţii legali ai acestora sau de către persoanele îndreptăţite, după caz, în baza împuternicirii avocaţiale emise cu respectarea prevederilor Legii nr. 51/1995, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi Statutului profesiei de avocat, adoptat prin Hotărârea Consiliului Uniunii Naţionale a Barourilor din România nr. 64/2011, cu modificările şi completările ulterioare.
Pentru îndeplinirea scopurilor de prelucrare, Direcția Locală de Evidență a Persoanelor Sector 6 poate să dezvăluie anumite categorii de date cu caracter personal către următoarele categorii de destinatari: autorităţi judecătoreşti sau alte autorităţi publice de orice tip, auditori, furnizori de servicii poştale și împuterniciți ai Direcției Locale de Evidență a Persoanelor Sector 6.
 
Confidențialitatea datelor personale reprezintă unul dintre cele mai importante aspecte pentru noi. Nu transmitem date personale către terțe părți decât dacă este necesar și numai datele necesare pentru asigurarea conformităţii cu cerințele legale sau contractuale şi în baza unor cerinţe legale sau a garanţiilor de securitate.
 
5.     Transferarea datelor cu caracter personal în afara Spaţiului Economic European (SEE)
Nu transferăm date personale în afara teritoriului României.
 
6.    Asigurarea securității datelor cu caracter personal
Conducerea Direcției Locale de Evidență a Persoanelor Sector 6 și personalul instuituției acorda importanță măsurilor tehnice și organizatorice pentru asigurarea securității datelor cu caracter personal prelucrate, în conformitate cu cerințelor Reg. UE 679/2016, art. 25 si 32. 

7.     Actualizarea datelor cu caracter personal
În cazul în care oricare dintre datele cu caracter personal pe care ni le-ați furnizat suferă modificări, spre exemplu dacă vă schimbați prenumele, numele, adresa, telefonul sau adresa de e-mail sau dacă doriți să anulați orice fel de cerere către noi, sau dacă luați cunoștință de faptul că deținem orice date cu caracter personal incorecte cu privire la dumneavoastră, vă rugăm să ne anunțați prin comunicarea în scris la adresa Direcția Locală de Evidență a Persoanelor Sector 6, Drumul Sării nr. 58, Sector 6, Bucureşti.
 
În același timp, vom lua măsuri juste pentru actualizarea periodică a înregistrărilor noastre cu privire la datele dumneavoastră cu caracter personal.
 
8.     Perioada de stocare a datelor dumneavoastră cu caracter personal
În vederea realizării scopurilor de prelucrare menționate, Direcția Locală de Evidență a Persoanelor Sector 6 va prelucra datele cu caracter personal în vederea conformării cu obligațiile legale aplicabile, cu dispozițiile referitoare la obligaţia de arhivare și cu interesele legitime ale Direcției Locale de Evidență a Persoanelor Sector 6. 
 
Datele dumneavoastră personale sunt stocate pe perioada necesară efectuării activităților DLEPS6  în scopurile pentru care au fost colectate, după care vor fi arhivate sau sterse potrivit legislației aplicabile.

Este posibil ca, în urma îndeplinirii termenelor legale de arhivare, Direcția Locală de Evidență a Persoanelor Sector 6 să dispună anonimizarea datelor, lipsindu-le astfel de caracterul personal și să continue prelucrarea datelor anonime pentru scopuri statistice.
 
Datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi șterse sau eliminate atunci când nu mai sunt necesare în mod rezonabil pentru scopurile prelucrării sau atunci când vă retrageți consimțământul (în situația în care acesta a fost acordat) și nu mai există obligația legală de a continua operațiunea de stocare a datelor personale.
Ulterior  încheierii operațiunilor de prelucrare, dacă persona vizată sau reprezentantul legal nu își exercită dreptul de opoziție/ de ștergere, conform cerințelor Reg. UE 679/2016 și reglementărilor legale aplicabile prelucrării, datele vor fi păstrate în Direcția Locală de Evidență a Persoanelor Sector 6 în conformitate cu cerintele Legii nr. 16/1996 a Arhivelor Naționale, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
 
9.     Drepturile dumneavoastră în legătură cu prelucrarea datelor cu caracter personal
Respectăm drepturile și opțiunile exprimate de persoanele vizate, acestea își pot exercita oricare dintre drepturile prevăzute la articolele 13-22 din Regulament UE 679/2016. În conformitate cu prevederile legale aplicabile, beneficiaţi de dreptul de a fi informat, de acces, dreptul la rectificare, dreptul la ştergerea datelor, dreptul la restricţionarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opoziţie şi procesul decizional individual automatizat, dreptul de a face o reclamație la DLEPS6 sau de a depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Drepturile de mai sus pot fi exercitate în orice moment.

Prin exercitarea acestor drepturi, vă puteți adresa Responsabilului cu protecția datelor personale din cadrul Direcția Locală de Evidență a Persoanelor Sector 6, cu o cerere scrisă, datată și semnată, la adresa Drumul Sării Nr. 85, Sector 6, Bucureşti de e-mail: info@dleps6.ro
 
10.     Actualizarea politicii privind prelucrarea datelor cu caracter personal
S-ar putea să fie nevoie să modificăm acest document. Actualizările vor fi aduse la cunoştinţă persoanelor vizate prin postarea pe site-ul web al instituției şi vor fi disponibile în sediile instituției. Pentru a vă uşura efortul de examinare, vom publica revizia şi data de intrare în vigoare în subsolul documentului.
 
11.    Elemente suplimentate referitoare la prelucrare datelor cu caracter personal.
Direcția Locala de Evidență a Persoanelor Sector 6 nu utilizează recunoașterea facială pentru autentificare în cazul monitorizării video, nu analizează semnătura pentru autentificare sau autorizare și nu efectuează alt tip de prelucrări de date biometrice.

Înaintea predării documentelor conținând date personale personalului instituției, vă rugăm să vă asigurați că ați citit și înteles în ce scop și în ce condiții se efectuează prelucrarea datelor cu caracter personal. 

Prin predarea documentelor conținând date personale în scopul tratării solicitării dvs. se consideră că ați înteles scopul și condițiile în care se face prelucrarea și sunteți de acord cu prelucrarea datelor personale în scopul tratării solicitării dvs.

Refuzul de a furniza datele cu caracter personal solicitate poate determina imposibilitatea furnizării serviciilor către dumneavoatră sau îndeplinirea celorlalte scopuri de prelucrare de către Direcția Locală de Evidență a Persoanelor Sector 6.

Datele colectate în scopurile menționate în acest document pot fi prelucrate în scopuri subsecvente, în măsura în care scopurile subsecvente sunt compatibile cu cele inițiale.

Regulile de buna practică pentru prelucrarea datelor cu caracter personal de catre DLEPS6 este de a colecta numai datele personale necesare în scopurile menționate și de a solicita persoanelor vizate să comunice numai acele date cu caracter personal strict necesare îndeplinirii acestor scopuri.
12.    Cum puteţi contacta Direcția Locală de Evidență a Persoanelor Sector 6
Pentru exercitarea drepturilor dumneavoatră sau dacă doriţi să actualizați datele personale, să modificaţi modul în care prelucrăm datele cu caracter personal sau dacă doriţi să adresaţi întrebări despre politicile noastre aplicabile prelucrării datelor cu caracter personal, vă rugăm să ne contactaţi la datele de contact de mai jos:
 

Direcția Locală de Evidență a Persoanelor Sector 6
Adresa: Drumul Sării nr. 85, Sector 6, Bucureşti,
Telefon 021.434.13.07 
e-mail: info@dleps6.ro